Bilder från gårdagen



Såhär såg jag ut igår:
 
 
 

Ögonen körde jag min vanliga, lite svart penna under ögonen och sen
"förlänga" ögonfransarna genom att använda Diors magiska mascara!


Lite accesoarer! =)
 

Mötte upp denna brud på Slussen-torget! =) Vi väntade in killarna innan vi
drog oss vidare till Mosebacke, det var fan min första gång där, är det möjligt?
 

Mosebacke  
   

Aron :P
  
Haha Jonas! *Ey what the!!*
  

Aron, Filip och Jonas klaga som fan när jag drog fram kameran, men trots det
så hinner jag inte mer än att gå på toa innan jag hittar ca 50 sånahär bilder!  
 
 

HAHA! Och NU fattar jag vad detta ska föreställa!!
 

Sen drog vi ner till Medis och mötte upp Sandra, Erika och Agneta! =)
Gaaaaaaah, Sandra :'D Och söta Eugenia!
 

Filip och Erika på Kvarnen!
 

naturliga skönheter..
 

Min Sandra och jag!  
 

Aron i blond snelugg!  
 

Erika, Agneta och Sandra!
 

♥ ♥ ♥ 
 

Min Babe!
  

Jag, alltid lika glad när jag är med mina konsumpolare!
 

Såhär går det när man ger Aron kameran och ber honom fota en:
  
 

Han väntar gärna md att ta bilden i ca 30 sekunder (minst) så man inte orkar
hålla kvar sin fotomin, det roade honom ganska mycket! :P  

Yöööh!
 
 
 

Sandra och Eugenia!
 

Fett fin bild på Sandra och Erika!
 

Eugenia och Filip och Filips typ 10e öl, as usual!
 

Eugenia, Erika, Agnes, Filip och lite av Aron! :P
 

Haha, wtf? Hon stod i baren och shakade hela kvällen, för sig själv!
  

Detta är nog den enda seriösa bild jag äger på Filip, dock var han inte beredd!
 

Denna bild får avsluta den här kvällen ♥ Min ängel och jag!
 


Nu ropar mamma så jag måste stänga av datorn, mutter.. Jaja, vi hörs imorgon! =) ♥

Postat av: IDA

YOU girl, you need to buy be that studded bracelet (det längst mot handen) and send it to me! ...Jag skickar pengar? Jag har letat efter ett sådant. Skitsnyggt!



Och du, jag har tänkt på det länge och måste bara säga nu att din kompis, Eugenia, är galet lik Viran. Kolla bara på bilden då du skrivit "Min babe!"... Det är Elvira! Har trott att det är hon på flera bilder du visat på Eugenia tidigare.

2009-06-25 @ 23:37:24
URL: http://iiea.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0