Bilder från kryssningen

Vi åkte alltså det gamla vanliga gänget; Mamma, jag, systrarna, mammas bästa kompis Eva och hennes tre söner! =) Vi har åkt båten sen vi var små (dock sprang vi bara runt och spelade på maskinerna då, hehe) men nu så dansar vi och festar till livebandsmusik, så himla roligt har vi haft det, som alltid!

Amanda och Elvira i baren, innan middagen!
 

Under middagen, haha gud vad vi garvade åt den här bilden, Elvlira ser 
så himla miserabel ut! :P
  

Fina Stockholm!  
 

Amanda och Viran <3  
  

Jag och mami!  
 

Haha, VARJE gång vi har åkt båten så noterar mamma de här döda träden 
med fåglarna på och blir helt lyrisk, det är som en tradition nu! ^^,  
 

Filip! =)
 

Vi hade kul som alltid och skrattade oss igenom hela middagen!  
  

Fredrik! =)
  

Viran i baren!  
 

Mamma med Filip och Fredrik!  
 

Jag med Eva!  
 

Fredrik och mamma typ buggar! :P  
 

Inne i karaokebaren! HAHA, Andreas och Amanda kan typ inte vara seriösa 
på en bild, fredrik var för inne i karaokehäftet för att hinna göra någon min!  
 

Amanda och Fredrik sjöng haha!
 

Lite av folket där inne!  
 

Snygg-Fredrik! ;)
 

Jag och snygg-Viran! 
 

Haha jag ser så ihoptryckt ut!
  

Dancing!  
 

Vi sjunger med när nån kille sjöng karaoke, så jäkla bra! 
 

Haha, linslusen!  
 

Vi drog ut och tog lite luft!  
 

Moi! 
 

Jag var besatt av den här jordgubbsdrinken, det var som en smoothie, jag 
har typ 20 bilder med den här drinken, haha!  
  

Viran, Fredrik och hans gudmor, mami!
 

Sistaas!
 

Partyyy!
  

Det är såna här bilder man inte minns dagen efter :P Jag och sis!  
 

Dansgolvet!  
 

The drink, såå god! 
  
 

Frukosten dagen efter, kl 8 var vi uppe, inte lite död var man!  
 

Solade på däck!
 

Lunchen!  
 

Killarna har sovit ända tills lunch haha!  
 

Sisters

 


Tack alla för en aaskul resa, detta ska vi göra om igen (såklart)! ♥

Postat av: IDA

Strawberry Daiquiri! Min favoritdrink! :D

Och fy fan, jag tycker den där lilla ön med de döda träden (och alla tusen fåglar) ser läskig ut!

Vad kul det ser ut att ha varit, jag älskar kryssningar!

2009-06-28 @ 23:52:25
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Bonnie

ååh så kul! å vilka fina bilder på er! =D

saknar dig massvis!

pusskram!

2009-06-29 @ 11:42:31
Postat av: Fredde

haha kommer ihåg att varje gång vi satte oss ner hade du den där drinken i handen hahaha



Tack för en grym kryssning!! Hälsa de andra också:D

2009-06-30 @ 14:54:39

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0