Dublin baby!

Som ni vet så ska ju jag, Cissi, Sofia och Mikkan till Dublin en weekend i augusti, ÅÅH vi är det bästa gänget, det kommer bli så sjukt awesome!! Jag smsade Evan igår, en dörrvakt Amanda (min storasyster) och Anna känner i Dublin som jobbar på Lillies, en riktig VIP-klubb i Dublin! Kändisar som Colin Farrell och Westlife hänger där! Jag, Anna och Amanda var ju på  Lillies 2 nätter i rad förra året, bästa klubben! Jag sa till honom att jag kommer med tre tjejkompisar och frågade om han jobbade där de datumen vi är i Dublin, jag fick svaret: "I'll be there, just ask for me!" Hell yeaaaaaaah, Lillies here we coome! :D

Lite bilder från när vi var på Lillies i UNDERBARA Dublin förra året:

  
 
 
 
 


1 och en halv månad kvar bara, tjejer! ♥ Vi kommer äga Dublin precis som
vi ägde San Sebastián, Spanien 2007! Dock är inte Paula och Astrid med
denna gång då Paula ska resa på andra håll och Astrid är i Sydamerika!

 
Jag, Sofia och Cissi i San Sebastián!


 
Mikkan och jag på en "dagspromenad" i San Sebastián, underbara paradis!
  

*FLASHBACKS*

 
Saknar San Sebastián så det nästan gör ont, måste ha en 4e gången gillt där..!


Nu måste jag åka till jobbet, vi hörs sent ikväll innan jag ska gå och lägga mig!
Jag kommer hem typ 22 ikväll och ska upp 6 imorgon, tyck synd om mig! x(


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0