Dumma internet!!

Åh, om jag ändå var mer teknisk.. jag har trasslat med mitt internet sen jag kom hem igår.. Tydligen fick man ett nytt "mobilnummer" med den här internetstickan som man skulle använda sig av för att ladda på sin dator med internet, jag använde mitt vanliga mobilnummer då det står "Fyll i ditt mobilnummer"..! Så nu har jag över 500 spänn på mobilen, suck!!

Jaja, nu har jag internet i en månad iaf, till slut!! Jag har precis varit och solat med Eugenia, vi har båda jobbat 8-17 idag och jag var så äckligt trött imorse att det var... olidligt! Snart ska jag ut med Lidingögänget och dra till nån bar, fett nice! =)

Detta hade jag på mig igår, älskar den klänningen:

 

 


Snart slänger jag upp ett inlägg om GI som jag ska börja med imorgon, stay tuned! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0