En utekväll på Dovas

Home again! Det var en asnajs kväll, fett trevlig! =) Jag drog till Hötorget och mötte upp folket på Dovas, en pub på Sveavägen! Det var Stina, Cissi, Herman, Kesoo, Erik, Bella, Carro (som btw fyllde 19, grattis!), Jay och många fler! Efter en stund så tittade Filip och Aron förbi också! =) Vi sjöng karaoke (bland annat ja må hon leva till Carro), drack bärs och vin och snacka skit!

Mitt sista tåg gick 20 i 1 så då drog jag, Filip, Aron och Cissi. Jag ska ju ändå upp och powerwalka imorgon hade jag tänkt, börjar ju 30dagars då med och där ingår det att få mycket sömn. Något som jag har varit väldigt dålig på och det sliter något så otroligt på en, så nu ska jag hoppa i säng!

Här har ni lite bilder från kvällen:

Såhär såg jag ut ikväll
   
 
 

Gänget på Dovas!
 

Herman och Cissi! Första gången jag träffade Herman sen typ.. Årsskiftet
nånstans..? Han har rest runt i Japan och Kina tror jag det var, vi gick i
samma klass i gymnasiet i alla fall och han är en asskön kille! =)
 

Stina var på G, som alltid!
 

Bella och Erik, gulliga paret!
 

Haha, var ej beredd!


Jag och Kesoo, love you friend!
 

Sen sjöng vi för Carro, hela baren fick haka på! :D
 

Jag skulle skynda mig och ställa mig upp, så skrapade jag hela klacken
på benet, gjorde skitont! :( Dock fick det mig att ta i mer i sången, haha!
 

Sen fick stackars Carro sjunga Macarena, där står hon och pekar på Stina
och skriker åt henne att joina på scenen, haha! Snacka minnen till den låten!
 

Efter det blev det en massa karaoke :P
 

Jag och Erksi!
 

Cissi och Filip!
 

Aron var iinte så sugen på att se min kamera, han och Filip är inte de största
fanen till bilder, tråkmånsar!
 

Haha men jag älskar bilder! :D  
 

Citerat från Stina: "YEAY, GO K-MAN OCH.. öh.. E-MAN!!"
 

Because I got high, because I got high, because I got hii-iigh, klassiker!
 

Herman får avsluta denna najsiga kväll!
 


Sådärja, då var bilderna uppe! Oj, nu måste jag verkligen gå och lägga mig, ska ju upp om 7 och en halv timme! Vi hörs imorgon guys, puss! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0