Flyttar idag!

Godmorgon på er! Sorry för att bilderna inte kom upp mitt internet funkade inte när jag kom hem igår kväll... Åååh jag är så excalterad just nu, jag ska börja packa ner alla mina grejer nu för klockan 1 kommer morfar och brorsan, så hjälper de mig köra bort grejerna till Farsta.. Idag flyttar vi, Anna!!

Jag och Anna pratade i telefon i typ 2 timmar igår om allt vi måste köpa och sånt där..! Det ska bli så roligt, weey! Nackdelen med detta är att jag inte kommer ha något internet den första veckan, så förvänta er inget annat än sjukt dålig uppdatering de kommande dagarna..! Wellwell, nu kommer bilderna från mitt dygn i Surahammar, hehe!

Framme i Sura! =)
 

Ronny, Sabina, Jag och Linorna!  
 

Tillan&Lina! <33  
 

Bagge och Ida! :*
 

Sen började vi spåra ur lite...
 

Linorna, haha!  
 
 

Pusskalaas! :D
 
 

Detta hade jag på mig den kvällen (haha, en av outfitsen i alla fall :P)
När jag kom så hade jag min lila klänning, men bytte om till den svarta,
sen när vi skulle på efterfest så bytte jag om till min röda då den var lite
mer safe att sitta i utan att visa rumpan! ^^,
 

Dancing!
 

Påväg i nån rörelse iaf!:p  
 

Bagge och jag!
 

Posing i trädgården!
 

Många såna här bilder på mig och Ida!
 

PUSS!
 

Ida och Bagge i trädgården! :)
 

I bilen på väg till Västerås klubbar!
 

Snygg-Lina!
 

The sisters! <3 De satt alla fyra och trängdes i baksätet...
 

...medans  jag satt i framsätet!
 

Jag tpg tydligen ganska många bilder på mig när jag håller Idas hand,
eller då hon håller om mig bakifrån! Hon satt i Lina B:s knä precis bakom
mig, JA vi har saknat varandra mycket! ;*

 

Även Linas hand höll jag i en stor bit av resan! Vi vart lite känsliga i bilen
då vi pumpade Celine Dion (det var typ den enda skivan som fanns i bilen:P)
och vad vi har saknat varandra, lixom!
 

Vi drog till Konrad! Här är Ida, Lina jag och nån helt random kille som haka på:P
 

Inne på Konrad!
 

Ida&Lina på bordet! xD
 

Lina could shake it!
 
 

Fyllekäk!
 
Sen drog vi ju till Mange på efterfest och så, men det har jag inte bilder från!

Dagen efter så sov vi till halv tolv, åt underbar frukost ute och fikade, sen fick
Ida en rolig idé om att sminka mig! :D Här har ni for and after-bild!
 
 

Och (såklart) håret!
 

Coola ögonskuggan, huh?
 
 

Denna söta klänning hade jag på mig!
 

Tog lite flumbilder med Lina utanför deras hus innan jag skulle hemåt!
 
 


Vet inte om jag får lägga ut bilderna jag tog i Linas lägenhet än, hon kanske vill visa själv hur den ser ut! Nu måste jag börja packaaa! Vi hörs om något tag, PUSS! ♥♥♥

Postat av: Lina

Fan vad kul vi hade! :) Tack för senast.

Tänkte höra om det var okej att jag knyckte några bilder till bdb? :)

När ses vi nästa gång? :)

Kraaam

2009-06-04 @ 23:08:53
Postat av: Tillan

Svar Lina: Heej gumman! Tack själv, det var grymt kul! Jaa, gud det är bara att ta! =) Jaa du när ses vi? kom till sthlm för fan!! :D <3

2009-06-05 @ 22:43:08
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0