Goodbye my dear friend!



Hello folks! Jag kom precis hem från stan, efter jobbet idag så kom Astrid förbi mitt jobb så vi kunde ses lite innan hon åker! Hon åker till Sydamerika med vår vän Jossan i 2½ månad och sen flyger hon direkt till Blekinge där hon ska gå teaterskola ett år! Med andra ord så ses vi inte förrän hennes första lov, typ i höst!! Detta är då en av mina allra bästa vänner, och hon lämnar mig den jäveln... närå, hon kommer få det GRYMT säkert och jag är asglad för hennes skull.. men MIN ASTRID..! :((

Sista bilden på min älskling, tog den idag!
 
Vi kramades på centralen jättelänge och det sista vi sa till varandra var
"jag älskar dig!", FAN vad jag kommer sakna dig kompis. Helt otrooligt..!


Nu måste jag kila ner till Farsta centrum och möta upp lillsyrran, hon ska hem hit och se på lägenheten! Tur att någon kommer för Anna är på bio, så jag får lite sällskap! =P Hörs senare ivf! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0