Hemma på Lidingö!

Heej allihopa. Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag åkte hem till mina föräldrar och sov eftersom jag redan var på Lidingö den kvällen! Jag var på Bowlinghallen i Baggeby med massa gamla vänner och spelade biljard och hade det astrevligt! =) Jag träffade bland annat Sara, en tjej från högstadiet som ska flytta till Farsta centrum om två veckor, perfekt va? Vi ska börja träna på friskis&svettis tillsammans, haha det sa vi i alla fall igår efter att Sara fått i sig några glas öl! ^^,

Jag träffade så himla många andra från Högstadiet + att killarna var där (Kesoo, Måns, Dejan, Erks osv) och Cissi, Paula och Bella! =) Skittrevlig kväll, dock hade jag lite ont i huvudet så vid ett-tiden kände jag att det räckte. Jag tog sällskap med Paula, Måns och Cissi till Lidingö centrum och därifrån gick jag hem! Sammanlagt gick jag nog 5 km hem, det är så skönt att vara ute och gå på kvällen!

När jag kom hem så vaknade mamma och frågade om jag ville dricka lite te och prata lite i soffan (klockan var typ 2 på morgonen), så det gjorde vi och det var verkligen jättemysigt, vi satt och pratade tills solen började gå upp! Idag så har jag och mamma varit i Lidingö centrum och shoppat lite och sen åkte vi över med lite grejer till min lägenhet i Farsta som jag inte hade fått med mig än! Jag är fortfarande kvar på Lidingö, sover kvar här tills imorgon!

Snart kommer Eva och Raffe hit på middag! Eva är mammas bästa kompis sen hon var 10 år och Raffe är hennes kille, vi ska planera vårt traditionella Silja Line-åk också! Mamma, Eva, jag, Viran, Amanda, Fredrik, Filip och Andreas! Med andra ord - mammorna och barnen! ^^,

Vi ska grilla kött ikväll, mums!! Nu ska jag springa ner och vara lite social! Imorgon jobbar jag till fyra sen kommer Sofia och möter mig så ska vi hem till mig tillsammans så hon får se min lägenhet! Så vi hörs imorgon kväll, då lägger jag även ut lite bilder från gårdagen! Pussss! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0