I just can't stop loving you *lalalaa*

Tjahaa guys! Jag kom hem för en timme sen men jag satt med Anna på balkongen och åt jordgubbar tills nu, vi berättade om våran dag för varandra som vanligt! =) Det här är ju halvkul, man kommer hem halv nio och ska upp halv sex dagen efter..! Jaja, imorgon slutar jag kvart över fyra och är ledig på torsdag! =) Så himla skönt det ska bli!

Såhär såg jag ut idag:
 
 

M-mm gott med jordgubbar och yoghurt! =)
 

En sovande Tillan.. Såhär trött var jag igår!
 


Nu måste jag hoppa i säng... Ja visst SUGER det?! Typ alla andra är lediga och är ute och har the time of their lives på alla dessa underbara sommarkvällar, medans jag ska sova!! Jaja, har man ett jobb så har man, jag är tacksam för det i längden! *självpepping* Vi hörs imorgon (tiidigt) bitti! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0