Inget internet!

Nu har annas föräldrar tagit tillbaka internet så nu blir det dålig uppdatering igen ett tag, i alla fall tills jag och Anna skaffat internet! Så ni vet iaf... buhu!

Jag kommer fota och skriva inlägg varje dag men spara i word och masspublicera alla när jag får internet, så de finns på bloggen ivf! kram på er så länge!




Btw, har ni hört THs två nya låtar? Grymt braa!

Postat av: Sarah

Ja dom är skit bra, kan knappt vänta tills man får

höra det hela av låtarna ;D

2009-06-19 @ 02:33:00
Postat av: Arkenfjall

Tja, jag är en 17-årig tjej som bloggar om mitt liv, kändisar(som lady gaga, coldplay, christina aguilera och tokio hotel m.m), mode(som jag älskar och är galen i!), filmtips(jag ger tips på bra filmer!) m.m

Jag är ett stort th fan!

Checka in och lämna gärna kommentarer, så kommenterar jag era! Jag upptaderar med flera intressanta inlägg varje dag!;) puss på er gölls! ;)

2009-06-19 @ 14:56:02
URL: http://arkenfjall.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0