INTERNET!!

Heej allihopa! ÄNTLIGEN har vi internet! Eller egentligen inte men vi har fått låna Annas föräldrars trådlösa internet så länge, jaja vi är i alla fall jättenöjda med vår fina lägenhet! =) (Bilder finns längre ner) Jag har känt mig såå rastlös utan internet,  men samtidigt har det varit bra då jag går och lägger mig tidigare på kvällarna! Mitt jobbschema just nu är inte att leka med, det är typ 5 heldagar i veckan; typ 12-21.20, 11-19, 8-17, 7-16 etc etc. Jag är inte van vid att börja tidigt så mycket så nu är jag helt slut på kvällarna! Däremot så kommer julilönen bli FET! :D Jag vill jobba såhär mycket, vilket jag kommer göra hela sommaren!

Så, vad har jag haft för mig senaste veckan? Jaa, jag har flyttat (fan vad jobbigt det är asså!!) och försökt fixa iordning här hemma så det ser någorlunda hemtrevligt ut nu i början när vi inte har så mycket möbler (än). Vi var och storhandlade tidigare i veckan för 800 spänn, Vuxenpoäng så det bara skriker om det! Och igår invigde Eugenia min säng som den första som sov över =)

Iförrgår träffade jag min älskade Rebecka (som jag var i New York med och såg Tokio Hotel förra sommaren) och tog en långpromenad på stan! Vi kom fram till att vi inte hade setts på typ hela 2009.. Snacka om att båda har upptagna liv haha! Men det ska vi ändra på, så vi får tid för varandra!

En till rolig sak är att Malin kommer hit på tisdag-onsdag! Malin är hon jag var i Italien med i mars 2008, vi har hållit telefonkontakt sen dess och även skrivit med varandra över internet, dock har vi inte setts sen vi var i Italien, helt sjuukt! Det ska bli så jäkla kul att få träffa henne igen, längtar jättemycket!
Lite bilder på lägenheten:

Welcome in! ;)
 

Annas rum innan hon lyfte in möbler!
 

Vårt kök! =)
 
 
 

Mitt rum :)
 
 
(Är dock fortfarande långt från klar med det)

Vår balkong
 


Vår "Walk-in closet"
 

Och till sist vårt lilla badrum! =)
 

Nä nu ska jag ta och sova, jag ska ju jobba 11-19 imorgon! Efter jobbet ska jag på Cissis studentmottagning och efter det ska jag dra till Orminge med ett par jobbarkompisar på en fest, svart-vitt tema - me liike! Sov så gott :*

Postat av: Sarah

Very nice :)

2009-06-06 @ 12:17:04
Postat av: Okänd men farlig

Jäkligt fin lya raring. Får jag slagga hos dig varje kväll?

2009-06-06 @ 15:23:53
Postat av: Bonnie

guuud va kul å se bilderna! sinnessjukt najs plejs ni fått!!! =D

åå du verkar ha det bra med allt jobb å party! skønt å læsa/se det =D

saknar dig massamassamassa! cant wait tills 18e!

pussaråkramar ælskar dig!

hælsa Anna=)

2009-06-08 @ 09:57:16

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0