Jag såg solen igår!!

Goddagens! Sorry för att det inte kom något blogginlägg igår men internet vart cp så det vägrade publiceras! Igår var inte en så speciell dag i alla fall, jag jobbar ju som ett cp nu att mina impulsiva grejer inte riktigt får plats, t ex att bara dra utomlands helt randome eller något,.. Jaja, har man lfyttat hemifrån och har räkningar att betala så kan man inte leva så heller..! Igår då, jag jobbade ju till åtta och sen var jag och solade med Fredrik, det behövde jag! :P  

Nu har jag precis ätit frukost och så fort jag smält den (tar väl typ en timme sägs det?) så tänkte jag dra ut och springa en runda! Sen ska jag göra sit-ups och armhävningar när jag kommer hem, har fan tappat typ alla mina muskler sen jag flytta då jag inte har något gym! Dock har Farsta centrum fyra(!!) gym, bland annat friskis&svettis så jag ska försöka konvertera mitt Friskis&Svettis kort som jag har på Lidingö till ett Farsta-friskis&svettis istället!

Vi hörs lite senare ivf! =) Kramis! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0