Kryssning-time!

Hello, hemma från jobbet nu, har precis ätit lite turkisk yoghurt med nötter! =) Gud en sån lång dag det har varit idag, men det känns bra! Jag har hunnit träna, njutit av den underbara solen och tjänat pengar! =) Och hörrni, jag har ju glömt bort att nämna att jag ska på kryssning på lördag till söndag! Viking Line med det vanliga gänget! Jag och mina systrar och mamma, sen mammas bästa kompis Eva och hennes tre söner; Fredrik, Andreas och Filip! Vi åker alltid båten tillsammans, ca 1-2 ggr/år och är uppe typ hela natten och dansar till live-musik, spelar bort lite pengar och dricker maassa vin och öl, lovely!

För mig blir det dock bara ett par glas vin då man egentligen itne ska dricka mer än 1 glas vin per utgång under 30dagars (och då skam an inte eller gå ut ofta) men eftersom vi bara åker båten 1-2 ggr om året så låter jag mig själv dricka ett par glas vin i alla fall, man måste ju få leva också! Så länge jag inte äter något bröd, pasta, godis och sånt, jaa ni vet O-GI-saker, så känns det bra!

Jag ska gå och lägga mig om typ en timme då jag ska upp 6 imorgon, jag måste sova mycket inatt och imorgon natt om jag ska orka kryssningen! Ååh, längtar som fan till på lördag! =) Nu ska jag ut och sätta mig på balkongen innan solen hinner gå ner, älskar kvällssolen! Vi hörs imorgon bitti, guys! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0