Kul kväll!

Hello! Åh det har varit en jätterolig kväll, massa åkandes fram och tillbaka dock.. Jag jobbade ju 11-19 (paain, vi var verkligen i brist på personal idag..) och sen fixade jag mig lite på jobbet och åkte sen hem till Cissi på Lidingö på studentmottagning med tjejerna, det var jättetrevligt! Sen åkte jag vidare till Orminge för att gå på Erikas kompis 25årsfest! Där mötte jag upp Erika, Filip, Aron, Eugenia, Carolina och Fredrik!

Vi hade askul och dansade och sådär, kändes dock lite som ett småbarnsdisco med alla ballonger och hela lokalkänslan, haha! Sen vid ett-tiden så kände jag att det var dags att röra sig hemåt! Så vi tog nattbussen in till Slussen och sen tog jag Farsta-tåget hem! Anna mötte mig på stationen för jag är mörkrädd, så gulligt! Nu är jag hemma och det är såå skönt! Är fett trött efter en ganska intensiv jobbvecka plus all flytt så jag ska gå och lägga mig snart, imorgon ska jag och Anna till Ikea! :D

Såhär såg jag ut ikväll, tema svart-vitt på 25årsfesten, så jag valde helsvart!
 
 

Tänkte först ha uppsatt men sen vart det utsläppt as usual!
 



Hörs imorgon! Lägger ut resten av bilderna imorgon kväll! Pussar ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0