Låång dag!

Hej! Fy i helvete vad jag är TRÖTT! När jag satt i kassan idag var jag seiröst en zombie, jag kämpade för att hålla ögonen öppna, då är det inte det roligaste att jobba 12-21.20 kan jag säga.. men jaja det är pengar! På tal om pengar så fick jag min skatteåterbäring idag, yeay!! :D 1700 spänn, det behövde jag!

Innan jag började jobbet så träffade jag Malin så satte vi oss på Akkurat (ett hak vid Slussen som jag och mina jobbarkompisar brukar hänga på hela somrarna) och tog en te och en kaffe! Sen var det dags att säga hejdå :( Saknar henne redan! Sen drog jag ivf in till jobbet och idag (såklart) var det ovanligt många sura kunder som hade klagomål om allt och inget! Sen klockan halv tio går min tunnelbana hem från Slussen efter en enoormt lång dag, när jag är framme i Farsta så går det hål på min matkasse så typ allt åker ut på marken.. INTE min dag idag!

Jag ska gå och lägga mig vid elva redan ikväll, vill ha 9-10 timmars sömn denna natt, det är jag fan värd!! Vi hörs imorgon, babes!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0