Läggdags!

Japp, you heard it right! Viran gick för en stund sen så nu ska jag gå och lägga mig, jag sov bara tre timmar inatt pga heemsk mensvärk och så behövde jag ju gå upp 6 imorse. Jag är ledig imorgon så jag behöver itne gå upp så tidigt i alla fall! Jag ska ändå ställa klockan på åtta, tänkte ta en power walk eller lugn springrunda innan frukost bara!
 
Imorgon kommer ju Malin hit också! :D Malin som jag inte träffat på snart 1 och ett halvt år! Vi var ju i Italien tillsammans i mars 2008 (kolla kategorin resor) och det ska bli så hiimla kul att ses igen! Hon bor i Halmstad men det har ändå inte blivit av att vi har åkt till varandra då hon har varit i London i tre månader, jag har rest runt som en galning på mitt håll plus att vi båda har jobbat och gått i skolan (innan vi tog studenten). Jaja, så jag ska träffa henne i stan vid 1 i alla fall! =)

Malin och jag i Turin i Italien, mars 2008!
 

Jag och Malin påväg till Milano i Italien, mars 2008!


Jag och Malin vid Colloseum i Rom i Italien, mars 2008!



Visst hann vi med en hel del med tanke på våra fem dagar i Italien?! Vi hörs imorgon bitti! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0