Läggdags!

Så, gud vad skönt att ha fått ut det där inlägget med krönikan (inlägget innan detta), ända sen jag såg artikeln idag på lunchen så har jag längtat efter att få komma hem så jag själv kunde publicera krönikan och skriva om den! Det är så kul när man får bloggidéer under dagen så bloggen inte bara består av "Hej, idag ska jag göra det här, detta har jag på mig.. pusspuss!" Hur kul är det och vem fan bryr sig, egentligen? :P Sånt skriver (i varje fall jag) mest ut för min egen skull, det är kul att kunna gå tillbaka i bloggen och kolla vad jag hade för mig för ett halvår sen, exempelvis! För er skriver jag mer om mina resor, diskuterar kring saker och kanske visar något nytt plagg jag är extra stolt över, som tips eller något..!

Jaja, nu måste jag gå och lägga mig, ska upp 9 imorgon eftersom jag jobbar 11-20 igen! Anna (min sambo) ringde mig med ett oroväckande samtal idag, hon har pratat med vår hyresvärd och för er som inte vet så bor jag och Anna i en evakueringslägenhet, det betyder att fastighetsägarna till dessa lägenheter även har andra lägenheter i stan som de ska renovera och när de renoveras så kommer de människor som bor i de lägenheterna få bo i våra lägenheter under tiden som deras lägenheter renoveras, därav namnet evakueringslägenhet!

Haha, hoppas ni förstår men i alla fall så ska några lägenheter renoveras i oktober och vi vet inte om det blir just vår fastighet som blir den fastigheten som människorna kommer evakueras till, vi ber till GUD att det blir någon annan fastighet för vi trivs så braa här! Vi får inte reda på detta förrän slutet av nästa vecka, så håll tummarna för oss nu! Jag som längtat så mycket till nästa lön för då tänkte jag köpa grejer till mitt rum och fixa fint här, det kan jag ju inte göra om vi måste flytta om typ 2½ månad juu!



Åh, jag vill bara ha ledigt nu, verkligen!! Längtar såå mycket till torsdag för då har jag en ledig dag från jobbet, då ska jag och Carolina åka tidigt till stranden och vara där hela dagen! =) åh, min första hela strand-dag 2009, wei!!

Fredrik och en trött Tillan efter 9 timmars jobb-pass, på Mosebacke tidigare ikväll!

 

Hörs imorgon! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0