Left overs!

Hellu! Sorry att jag inte uppdaterade bloggen imorse men jag försov mig.. Anna väckte mig klockan 6 men jag praktiskt taget vände mig i sängen och somnade om.. 20 i 7 kommer hon in igen och skriker "ÄR DU PÅ G ELLER?" Då flyyger jag upp och slänger mig in i duschen! Så mycket för den lugna morgonen.. Haha, jaja det var en trevlig jobbdag idag i alla fall, en ny tjej har börjat! Dock heter hon Matilda (precis som jag), vilket är så hiimla förvirrande! Jag har aldrig gått i samma klass, basketlag eller jobbat på samma arbetsplats med någon som har samma namn som mig förut!

Nu står det "Tillan" på mitt schema istället för Matilda, för den nya tjejen har typ inget smeknamn så då tar hon över det! Tur att jag är van vid att alla säger Tillan så det gör inte mig något! Jag kom precis hem från jobbet, gick förbi skoaffären Belle påvägen hem (rekommenderar den skoaffären starkt för er som gillar billiga pumps och väskor!) och tittade till mina älskade pumps som jag funderar på att köpa! Bruna är dom dock, vill ha dom i svart men det fanns inte i min storlek..

Jaja, nu har jag precis ätit lite left overs från igår, hur vuxet är inte det? Ekonomiskt om inte annat! Nu ska jag föra över pengar till Anna för hyran också, Vuxenlivet.. m-mm I'm feeling it! Nu ska jag fixa mig lite sen ska jag in till stan! Jag ska gå på bio med Cissi och se Slumdog Millionare! Haha, jag vet vi är så efter men bättre sent än aldrig! Alla säger att den är så bra så nu är det upp till bevis!

The left overs!
 

Idag hade jag på mig min söta lila klänning från New York!
 

Osminkade jag efter en dag på jobbet!
 

Blir kanske nåt glas vin på söder efter bion, i hörs ivf sent ikväll eller imorgon! =) Pussiluss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0