Lekt kock!

Gokväll på er! Oj, jag måste verkligen gå och lägga mig snart, jag ska ju upp 6 imorgon bitti! Jag har precis suttit och kollat massa flyg och hotell i Rom och Venedig med Anna, vi är astaggade och vill dra i början av oktober eller något.. Får se hur det blir! =)

Cissi var ju här också, hon gick för typ en timme sen! Hon är en vän för livet, min underbara Cissi! Imorgon ska vi på bio sen ut och dricka vin, tänkte vi! Ikväll lagade vi en jättegod GI-middag, nötfärsbollar med ädelost/fetaost i med valnötssallad med päron i också, skiitgott!

 
 
Vill ni ha receptet så fråga bara i kommentarsfältet så kan jag fixa det!

Åh, förresten! Jag har fått lite kontakt med Astrid och Jossan i Sydamerika! För er som inte vet så är det mina två nära tjejkompisar som ska vara i Sydamerika och resa runt i 2,5 månad! De har varit där sen i torsdags och har fortfarande inte fått deras bagage, så de sitter fortfarande i samma kläder som de åkte i, stackarna! Men de har dock 35 graders värme och ganska najs i alla fall! I vilket fall som helst så saknar er redan, tjejer! ♥

Nu måste jag sova, vi hörs imorgon! *Ber om lite sol till nästa vecka*


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0