Lite mer sömn!

Godmorgon =) Åh så skönt, inatt sov jag i alla fall åtta timmar! Jag sitter här i vår lägenhet och äter en äggomelett med kräftstjärtar och paprika till frukost! =) Feett gott, och snart måste jag börja göra mina matlådor eftersom jag jobbar 12-20 idag. Då behöver jag både lunch, mellanmål och middag med mig! Wellwell, annars då.. Jag har lite pengaångest då mamma nyss påminde mig om att jag ska ta sista livmoderhalscancersprutan på onsdag, 650 spänn var för henne och mig (vi delar). Sen har mina hörlurar gått sönder (350 kr), hyran (ca 5000 då jag betalar hela hyran denna månad för Anna tog hela förra).. Min nästa lön kommer inte finnas till länge x(

Yuck, orkar inte tänka mer på det nu, kom dock på att Jossan och Astrid har åkt nu.. Idag flög dom till Sydamerika i 2,5 månad! VAR FÖR FAN RÄDDA OM ER NU, TJEJER!! Händer det er något vet jag inte vad jag gör...

 
Mina tjejer, Jossan och Astrid!


Får se om jag hittar på något efter jobbet eller om jag åker hem direkt.. Vi hörs ikväll i alla fall, ha en grym dag!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0