Måndag - ny vecka!

Gaaaah jag är så lycklig, har ni sett vädret än?? Sol och ca 20 grader heela veckan, UNDERBART! Det ändrar verkligen ens humör, totalt! Jaja, nu har jag varit uppe sen halv nio, om tio minuter ska jag cykla till gymmet, första gången på läänge pga flytten och massa annat!

Åh jag är så himla glad för en annan sak också.. Malin och jag planerar en skiitkul grej som isf sker i slutet av juli. Dock är inget spikat än så jag vill inte publicera det förrän vi vet om det blir av eller inte.. Ska nog prata med Malin ikväll så vi får se!

Hörs när jag kommer hem från gymmet! Och hörrni, som det ser ut nu så ska jag och Anna köpa hem internet till vår lägenhet idag ( varsitt trådlöst) så då blir det mer regelbunden uppdatering! =D ♥ 

UPDATE! Detta har jag lagt till nu efter Michaels död, den roliga grejen Malin och jag planerade var att vi skulle åka till London och gå på en av Michael Jacksons This is it-konserter..


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0