Måndag - uppe innan tuppen!

Good morning guys! Åh, gud jag som varit så duktig på sista tiden med att lägga mig i bra tid... Igår la jag mig inte förrän halv ett och somnade inte förrän typ 2-halv 3 pga av min nedra mensvärk! Urk, men Anna väckte mig nyss så jag är i alla fall vaken och kommer inte försova mig! Förutom onsdag så var detta min enda tidiga dag denna vecka, annars jobbar jag kväll eller 12-21.20 osv...

Inatt vill jag sova i alla fall 8-9 timmar! Jaja, nog om det! Jag har precis kommit ut ur duschen och ska blåsa håret nu innan jag käkar lite frulle! Idag jobbar jag till 17 och sen ska jag träffa Astrid på en fika. Astrid, min underbaraste vän som åker på torsdag till Sydamerika i tre månader och reser runt med Jossan! Fyfan vad jag kommer sakna er två!! Jag ska säga hejdå till henne idag, usch vad jobbigt!

Sen ikväll kommer lil'sis hit och softar med mig så hon får se lägenheten och så! =) Nu måste jag fortsätta med mina morgonrutiner så jag hinner, hörs inte förrän ikväll vid sju! Puss och ha en bra dag! ♥

Postat av: Monija

Vad söt du var! :D

Jätte fina header-bilder :)

2009-06-08 @ 16:50:35
URL: http://moniijaa.blogg.se/
Postat av: Monija

sv: Tack! :D

Vad gör du? :)

2009-06-08 @ 17:01:32
URL: http://moniijaa.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0