Michael Jackson... död?!

Godmorgon på er! Uppe tidigt idag, som ni ser.. Kan man dock kalla det "God" morgon när King Of Pop har dött? Jag vaknade med ett sms från Sandra där det stod "Köp inte konsertbiljetter, Michael Jackson är död!" Japp, jag och Malin planerade att åka och se Michael Jackson i London i slutet av juli, ren tur att vi inte hann köpa biljetterna.. Det känns bara så ofattbart att han är död, han kan väl inte dö?? Samtidigt var det ganska väntat med tanke på hans tillstånd. Det var faktiskt tack vare det som fick oss alla att tveka lite.. 

Idag då.. Jobbar 8-17 idag sen ska jag möta upp Cissi och leta en klänning tills kryssningen imorgon, sen ska vi käka middag i Humlegården, picknick! =) Efter det ska vi hem till mig och göra oss iordning, sen ska vi ut med Sofia och Stina till Mosebacke, som det ser ut nu! Vi hörs ikväll vid typ 8-tiden! Pussar!  

Rest in Peace, king! 1958-2009

We are the world, live at the WMA:s för ett par år sedan..


You are not alone, live in München, 1997!

Postat av: Carrotastic

Jisses vilka rysningar jag fick av att kolla på den första videon, när han går runt på scenen och hälsar på alla fans. När han slänger iväg jackan <3 Sweet lord!

Jag saknar honom redan och det känns så fruktansvärt sorgligt att han inte finns på samma jordyta längre. Verkligen, bara tanken änna..

Hedersfulla hyllningar är det bästa vad vi kan åtstadskomma med just nu :') <3

2009-06-28 @ 17:22:11

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0