Midsommar hos föräldrarna!

Heej! Jag kom på att jag kan låna mamma och pappas dator för ett snabbt blogginlägg, nu när jag och Anna inte har internet! Ja ni, vilken härlig midsommar va? Herregud, här ösregnar det just nu! Idag har jag jobbat öppning till stängning så jag är ganska död som det är.. Jag tänkte därför att eftersom jag ska ut imorgon så kan jag lika gärna åka hem till föräldrarna idag och ta det lugnt! Jag är hemma nu med mamma, pappa, Viran, mormor, morfar, moster karin och hennes pojkvän Peter! 

Guys, shieet det är ett år sen idag sen jag, Madde, Evelina & Emma drog till
Paris för att se Tokio Hotel och uppleva Paris.. Tiden går fort.. nästan för fort!
 
(printscreenat från min bilddagbok, 19 juni 2008)


Nä nu måste jag ner och vara social.. Trevlig midsommar, puss! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0