Mot city!

Tjuhu! Faasen vad skönt det var att gymma, jag tog cykeln dit och tillbaka också! Nu känner jag mig vaken och pigg, har precis fått i mig lite lunch också! Nu ska jag ta en dusch och dra in till stan, först ska jag stanna till i Lidingö centrum och köpa gåstavar (yepp, nu blir det powerwalking också!) och försöka hinna hem till Farsta och lämna dom innan jag ska in till stan igen! Då ska jag möta upp Sandra och vinka av henne på flygbussen då hon åker tillbaka till England idag ju, usch på det! & Sen ska jag möta upp Anna så ska vi köpa  dörrmatta, kökstavla och varsitt trådlöst internet, waah! 

Sen ska vi möta upp Sofia, hon ska ju sova hos oss ikväll! =) Vart så glad när jag såg på vädret imorse att det ska bli en riktigt fin kväll ikväll i Stockholm, så hon får prova vår balkong och se vår fina kvälls-sol! Nä nu måste jag börja röra på mig, om allt går bra med internet vi köper så borde vi höras ikväll igen, håll tummarna för min nu!!

Haha, jag och Sofia på Erikas fest, förra sommaren! Spontan bild, jag gillaren!
Juste, jag kom precis på att det är ca en vecka efter jag kom hem från NYC!

 

Have a nice day, ut i solen med er!!

Postat av: Bonnie

åååh va kul å læsa om allt du haft før dig!

længtar supermycket tills vi ses igen!

puss ängel! <3!

2009-06-22 @ 12:13:51

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0