Mot stan!



Nu har jag precis ätit lunch, en jättegod tonfisksallad med keso! =) Måste bara berätta om en grej som hände när jag powerwalka imorse! Det var precis i slutet av min runda, jag var alltså väldigt svettig och ofräsch, så ser jag en stor folkmassa framför mig. Då var det en skola som tog studenten och där stod massa tjejer i vackra klänningar och hade en av sina mest betydelsefulla tisdagsmorgonar i deras liv! Haha, kändes bara så kul att gå igenom den där folkmassan på min lilla powerwalk.. Haha,  fan vad det kändes roligare i stunden än vad det var att berätta om det nu..!

Haha aja, nu drar jag till stan och träffar Malin, vi hörs nog inte förrän ikväll igen! Pussar! ♥

Postat av: Monija

sv: Okej! :)

Jag gör inte så mycket, är jätte trött! Så ska nog vila lite tror jag =)

2009-06-09 @ 15:48:14
URL: http://moniijaa.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0