Ny väska!



Tjoho! Nu har jag precis kvällsfikat med Anna och ska snart gå och lägga mig. Så underbart när det är fint väder ute, då kan vi använda vår balkong! Den har ju varit helt värdelös i det här regnvädret, mutter.. Jaja, idag har jag varit ute och flängt hela dagen, först var jag på Karlaplan och fixade naglarna, sen gick jag i lite affärer (har testat massa klänningar och skor), men fick inte med mig så mycket hem. Vissa gånger fick jag ta tre andetag, ställa ifrån mig skorna/klänningarna och halvt dra ur mig själv från affären.

Min ekonomi säger stopp just nu faktiskt.. Dock fick jag med mig lite grejer till lägenheten (2 bordsunderlägg, ett ljus till badrummet och ett myggljus som vi har på balkongen för att slippa myggen, hehe! Sen köpte jag även en jäättefin väska som jag redan tittat på när Malin var här förra veckan men hade inte råd då! Sen köpte jag nya hörlurar också, det var väl behövligt!

Sen åkte jag hem och åt lunch/middag med Anna innan vi drog förbi Ikea. Det blev dock en jättesnabbis där då de stängde vid 8.. Vi köpte bara en "påshängare" till hallen, skruvar och 2 stekpannor, påvägen hem var bussen ÖVERFULL och det var skrikande barn överallt.. Så himla skönt att komma hem efter en sån bussresa!

Här är lite bilder från dagen:

Detta hade jag på mig idag (suddig bild..)
 

Annas hamster, Sigge brukar springa runt i den bollen när vi inte orkar
hålla reda på vart han är, så han slipper sitta i buren hela tiden! Dock är
han blind (för han är gammal) så han brukar springa in i väggen ganska
ofta, speciellt i detta lilla hörn hamnar han alltid, så hör man bara dunk..
dunk.. dunk... haha, han är så gullig! Såklart lyfter vi ifrån honom då..!

 

Jag ville inte bli fotad, hehe! Detta är efter jag varit på stan, precis innan vi åkte
till Ikea. Tog en sväng hem för att få i mig lite lunch/middag en snabbis!

 

Min fina, nya väska!
 
 

Stekpannorna vi köpte på Ikea!
 

Och "påshängaren", vette fan vad en sån heter! xD

 

Ljusen & underläggen som jag köpte idag + 2 koppar te eftersom vi skulle
ut på balkongen och fika! =)
 

Myspys!
 

Jag! =)
 

Mina nyfixade naglar!
 

Och solnedgången på vår sida av balkongen, kommer aldrig sluta nämna det^^,

 


Förresten, ni som kommenterar anomymt för att skriva nån onödig/taskig kommentar, lägg av med det! Har ni något problem med mig eller bara vill klaga allmänt (om nu det ses som så nödvändigt) så skriv ut era namn/er blogg eller er e-mail, visa att ni vågar stå för era kommentarer! Man tappar ju nästan lusten..

Suck.. nu ska jag gå och lägga mig, hörs imorgon bitti as usual! ♥

Postat av: Sarah

Skit snygg väska!

2009-06-17 @ 17:05:53
Postat av: IDA

Snygg väska! :D

2009-06-22 @ 01:50:55
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Tillan

Svar till båda: Thanx guys! =) Jag är skitnöjd, bara 320 spänn gick den på!

2009-06-22 @ 11:45:11
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0