Och det regnar..

Seriöst, snart bli det väl översvämning? Åh, jag är så TRÖTT på det här regnet! Det är 9 grader och ösregn ute imitten av juni!! Jaja, hej på er i alla fall, jag kom nyss hem från jobbet! Sofia var för trött för att komma förbi och Anna är hos sina föräldrar så nu är jag ensam hemma, ganska skönt! Jag har haft en riktig mammahelg hemma, det behövde jag verkligen! Tack världens bästa mamma! ♥

Vid 7 så kommer Cissi hit så hon får se lägenheten, så äter hon antagligen middag här då också! =) Det blir dock inte så sent för mig ikväll, ska upp 6 imorgon! Herrejesus vad jag jobbar mycket den här sommaren, in princip hela! Jaa, det är så det får bli när man flyttat hemifrån! Förlåt för jag nämner det igen men DÖ regn DÖÖ!! Nu ska jag söka resor till Rom!!

Här är lite bilder från fredags!

Hittade en bild på Malin från i tisdags kväll, hon hade nästan somnat i min säng! ♥
 


...Och nu bilder från i fredags! ;)


Satt och åt frukost vid datorn, as usual! =)
 

Sen drog jag ut på en powerwalk vid vattnet! =)
 

Lite bilder från bowlinghallen:


Såklart hittar man killarna i biljardrummet!
 

Linslusen Erik! ;)
 
 

Miguel var där oxå! :D Sjukt länge sen, han är så himla snäll!
 

Haha, ibland vill inte ens jag vara med på bild.. Men Miggan vil! :D
 

Snyggingar!
 

Cissi och K-man! =)
 

Cissi och jag! ♥
 

Sen drog vi upp till bowlinghallen där vi möter Paula och Måns! =) Måns vart
kändis eftersom både jag och Cissi fick en bild med han *AH MA GAD*
 
 

Party-Paula!
 

Woho!
 

Jockes ögon, har alltid varit faschinerad av att han har olika färg!
 

En akward Dejan med.. nån linslus? :P 
 

Paula och Jocke får avsluta den här kvällen, jag hade trevligt! =)
 


Hitta precis en paketresa till Rom! Flyg + 4stjärnigt hotell i 6 dagar - 3800 per person! Billiigt! Jag måste ringa Anna!!  Hörs senare!

Postat av: Anonym

jaa! visst va bilden på mamma snygg =D inte varje dag =)

å gu va kul ni såg ut å ha på bowlinghallen! saknar alla er dær hemma i Svea! spec dig Tulls ;) <3!

pusskram ælskar dig!

2009-06-15 @ 13:06:56

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0