Pumpar MJ

Jag har blivit helt galen i musiken nu, den är ju överallt också så man blir påmind om alla grymma låtar var man än går! Jaja, nu sitter jag ivf vid datorn och har inget speciellt att komma med, ska åka till jobbet om 45 minuter..! Ikväll blir det party, men vi hörs ju imorgon kväll! Då ska jag nog träffa Johanna också, en nära vän till mig från gymnasiet! Hon har varit i Australien sen november(!!) och kom hem igår...! Ska bli underbart att få träffa henne igen!!

Bättre framträdande får man leta efter, jäävlar!


Jackson Five, lille Michael 11 år! VILKEN RÖST!


Smooth Criminal! Tänk att jag skulle ha fått se dig live..!




Super bowl.. OH.. MY.. GOD!!


Sorry, ska sluta nu!


Min packning inför kryssningen ikväll, notera att jag är borta en natt! =P



Nu måste jag dra till jobbet, gaah! Ha en bra helg, hörs imorgon kväll! Jag vill ha massa kommentarer att läsa imorgon så rock on nu! =) ♥

Postat av: Sarah

http://www.youtube.com/watch?v=UaDlfODoaEE



Det där framträdandet gör mig helt CRAZY <3

2009-06-27 @ 18:11:33

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0