Slumdog Millionare

Hej allihopa, nu är jag hemma från bion! Den var verkligen jättebra, levde verkligen upp till mina förväntningar! Åh, gud vilka flashbacks jag fick från när jag var i Indien, januari 2008! När de åkte i richas (deras små taxibilar, som en blandning mellan moped och bil) och hela miljön, människorna.. Indien är verkligen ett land att besöka..! Efter bion så gick vi till T-centralen från Medborgarplatsen och snacka skit, Stockholm på kvällen är så himla vackert!

Såhär såg jag ut ikväll:

Blackblackblack..

 
 
 

Nu måste jag sova, men vi hörs imorgon! ♥

Postat av: Anonym

HAHAHHAHHAHAHAA , DEN sista bilden x''D

2009-06-16 @ 18:54:37
Postat av: Tillan

Svar anonym: Ja, vad är det med den? :S Skriv ut ditt namn om du har något att säga i min blogg!

2009-06-16 @ 22:45:48
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: IDA

Tillan, snälla, slösa inte ens energi på att svara lowlifes like that.



:*

2009-06-22 @ 01:37:31
URL: http://iiea.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0