Sandra is in tooown!



Morrnmorrn gott folk! Känns bra att jag kan uppdatera bloggen lite nu när jag är hemma! =) Jag har typ inga bilder från igår då det vart en lugn hemmakväll, jag var inte ens sminkad eller något! Jag behövde verkligen bara få ta det lugnt, kände jag!

Så ikväll då.. då blire utgång kan man säga för Sandra är hääär! :'D Min älskade vän som flyttade till England (för hon har en brittisk pojkvän, mwaah) den 18e mars! Innan jobbade hon på Konsum så därför ska Konsum-gänget ut ikväll! Vad jag har saknat min Sandra, jag ska krama sönder och pussa henne när vi ses! =) Antagligen blir det bilder ikväll i alla fall, undrar bara vad jag ska ha på mig..

Jaja, vi hörs senare! Jag vet inte när jag åker hem till Farsta igen men när jag gör det så blir det ju bloggpaus igen, då ni vet att jag inte har interneet än.. Pussar! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0