Snart utgång!

Hej folks, nu är jag och Cissi hemma hos mig och vi ska börja fixa oss nu! Det blir Mosebacke ikväll med Stina, Sofia och Natta =) askul ju! Jag har dock varit lite deppig hela dagen pga MJ:s död, helt ofattbart! Jag som jobbar i mataffär ser ju alla stora annonser på tidningarna också, jag trodde aldrig den dagen skulle komma. Samtidigt väntade man sig det nästan varje dag med tanke på hans tillstånd, men aldrig att det faktiskt skulle ske..!

Vi fixar oss (såklart) till Michael Jackson-musik, fan vad jag har saknat dessa låtar! Jag hade typ glömt bort dom ett tag.. eller nej det går förstås inte men jag har varit så upptagen med typ Coldplay, Placebo och andra artister!

Nu måste vi dra oss, bilder kommer senare! Puss och ha en trevlig fredag! ♥ 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0