Soligt ute med 18 grader i skuggan!

Hej kompisar! Fyfan, vilken sämst väckning jag fick imorse! Josse (min ohcn Annas kompis) sov över här och hon BANKAR på min dörr tills den åker upp och ba "TILLAAAAAAAAAAAAAAN VAKNAA!!" buhu X( Men förutom det så är det ju en grym morgon, himlen är helt blå ju! Det var ju typ senast förra helgen det var såhär fint väder med 18-19 grader i skuggan också! :D

Åh, jag haatar att vakna upp sådär.. Det ger mig ett dåligt humör! Hur mitt humör blir är jätteberoende på hur jag har vaknat på morgonen, men jag ska försöka skärpa till mig och försöka förlänga min stubin lite, hehe! Jag ska äta frukost nu men bilderna från igår kommer som sagt senare, puss! ♥



Glömde säga för er som är 18 och uppåt.. RÖSTA IDAG! EU-valet!!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0