Studenten 2008..

Oh . my . GOD... Kan det ha gått ett år sen jag tog studenten? Jag satt i kassan idag på Konsum (jobbade 12-21.20, blööh) och insåg att för exakt ett år sedan, 5 juni 2008 så tog jag studenten.. Hur fan kan tiden ha gått så fort?! Jag ser alla flaken och alla 90:or som pratar om sin student, det var inte länge sen jag gjorde det..! Herregud vad tiden flyyger iväg! Men jag har haft en grym tid sen studenten! Rest massor, hängt med vänner, jobbat som en galning och levt livet! =)
Paris, New York, Liverpool, Hamburg & London.. Nice nice!

Lite bilder från min student!

Jag innan jag åkte till skolan!
 

Champagnefrukosten!  
 

Jag och Paula i skolan!  
 

Precis innan utspringet!
 

WE'RE FREE!  
 

Woho, jag och skylten!
 

Yeaay!
 

Cissi och jag åtta på morgonen, påväg hem! Gaanska slitna!
 


Jag och Anna har lite besök ikväll av Sandra, en gammal vän till oss som vi tänkte underhålla litegrann, jag är bara så excalterad över internet, waah! :'D Men vi hörs imorgon innan jag drar till jobbet, sov gott! ♥

Btw, kolla inlägget innan, bilder på lägenheten! =)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0