Tisdag!

Godmorgon på er! Jag har haft den konstigaste natten, först kunde jag inte somna och låg och vred mig.. Sen vaknar jag av att Sofia går upp men är för trött för att reagera på det. sen vaknar jag lite då och då hela morgonen och somnar om igen, det brukar jag aaldrig göra! Det värsta var min dröm, så otroligt sjuk och den kändes så himla äkta! Yuck.. I drömmen någonstans så drömde jag också att Anna hade köpt frysta blåbär som jag kunde ta, så jag sprang till frysen när jag vaknade men nejnej det hade hon inte! ;P

Åh jag saknar fortfarande min kära Sandra.. Jag vinkade ju av henne vid flygbussarna som första gången när hon flyttade till England, åh vad jag hatar att inte ha henne här! Sandra är utan tvekan en vän för livet, en av världens mest underbara vänner, jag har aldrig hört någon säga något negativt eller kritiserande om henne..! Åh jag hoppas jag kommer till dig i juli, min ängel! ♥
 



Ojojoj, har ni läst senaste nytt om Tom Kaulitz och Chantelle, ni TH-fans? Haha, hur mycket orkar tyska folket bry sig egentligen.. en slags nyhetsdebatt om det typ, kolla här!
 

Den enda TH-bloggen jag läser ibland är denna, där låg det maassa paparazzi-bilder på Chantelle och Tom och sånt.. nämen usch jag vill inte låta som någon som stalkar hela storyn bakom dom för det gör jag verkligen inte, jag kollar om jag snubblar över någon information men jag sitter verkligen inte och söker efter den, hur intressant kan det bli? :P



Oj, såg ni också detta på msn nyheter imorse? Shite.. såg den just nu så nu
måste jag bara in och läsa mer om det! Seriöst.. sånt där händer bara i USA..!


Haha btw, gissa vem som ringer mig vid 22-22.30 igår (as aalways när han är ute), Filip! "Eeeey kompis vad händeer?" hahaha, som vanligt ska jag alltid gå och lägga mig då, sen ville Aron prata med mig också och tydligen spikade vi utgång på fredag(?) men jag har alltid kul med dom killarna så fuck yeah lixom! =)
 
En glad Filip från i lördags!

Haha, oj vilket långt inlägg det blev! :O Jaja, nu ska jag börja göra mina lunch&middagslådor, jobbar 12-21.20 idag! Pussar ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0