Tisdag!

Godmorgon allihopa! =) Inatt fick jag sova i ca 8 timmar i alla fall, det känns mycket bättre! Nu sitter jag här och äter frukost (ostomoelett med kräftstjärtar och gul paprika) och lyssnar på Placebo! Ett jätteskönt band från England, jag rekommenderar låtarna "The bitter end", "Special needs", "Where is my mind" och "This picture"! =)

Vad är det för väder där ni bor förresten? Här är det grått och regnar, men jag ska inte låta vädret förstöra mitt humör för klockan 13 idag ska jag träffa Malin!! Aaaah det känns så konstigt! Vi har hållt kontakt i ett och ett halvt år över internet och telefon och nu ska vi sees igen! Längtar som fan! =) Ska även bli kul att träffa Dagmar, hennes mamma, så himla gullig!

Nu ska jag ut på min power walk, I'm siiiiinging in the raaain!

Postat av: Bonnie

=D hær blåser det lite kallt men det e superblå himmel! =D

miss u søt! <3!

2009-06-09 @ 09:55:52

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0