Trött som ett as

Hellu, det blev en tidig kväll ikväll! Jag kom hem redan vid halv tolv, jag var så hiimla trött! Det var helt fullsmockat på Mosebacke (surprise, en fredagssommarkväll dagen efter löning..) så jag och Cissi vandrade ner till Slussen och mötte upp Sofia och Natta sen drog vi till något hak på Medborgarplatsen! Ett tips, vill ni ha en plats på en uteservering på sommaren i Stockholm, var ute i god tid!!

Förresten, det är verkligen Michael Jackson i heela stan! Varenda uteservering, klubb, bar, restaurang, café.. jaa you name it, ALLA spelar kungen av pop.. På baren som vi var på så hade dom t o m en projektor där de visade videos från honom samtidigt.. Once again, R.I.P king of pop - Michael Jackson!

Åh, jag måste ju packa också.. Vad ska jag ha på mig imorgon kväll på båten?! Beslutsångest, måste rota igenom min garderob nu... Sen ska jag sova, är helt slut efter jobbveckan! Imorgon jobbar jag först, sen drar jag direkt på kryssningen så jag får duscha och sminka mig på båten.. Streess! Men f*n vad kul det ska bli! =)

Bilder från kvällen:

Mysiga Humlegården, hängde här heela förra sommaren!
 

Cissi! =) Hon köpte en chipspåse men tror ni jag åt något? Nä-äe! *Stolt*
 

Vi posade lite hemma hos mig innan vi drog, här har ni världens snyggaste
Cissi, jag skulle mörda för hennes kropp! Så jäkla het, that's my friend! =)
 
 

Och så jag! Jag hade iingen fantasi ikväll ang kläder så det blev min body!
  
 

<3 Love you, pal!
 

Haha, dessa jäkla kullerstenar som hela söder envisas med att ha, det
är omöjligt att gå normalt med högklackade skor där, speciellt i nerför!
 
 

Natta på det där haket! =)
 

Sofia och Cissi! =)
 


Snart ska jag gå och lägga mig, men först - packa! Som vanligt tar jag med mig kläder för typ en vecka, men jag måste ju kunna välja vad jag känner för, det kan jag ju inte veta nu! :P Aja, vi hörs imorgon innan jag drar till jobbet, hoppas ni har haft en trevlig fredag! God natt!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0