Underbar dag med Malin!

Heej allihopa! Sorry för den långa bloggpausen under dagen men jag har spenderat den 100 % med Malin och vi ville ta vara på all tid tillsammans! Vi har gått runt på stan hela dagen, suttit i Berzelii park (vid Berns) i solen och så gick vi lite i affärer! När Malin såg att vi har French Connection i Gallerian vart hon alldeles till sig att den finns här i Stockholm, för hon jobbade på den affären när hon bodde i London i tre månader i höstas!

Vi var där inne och testade lite kläder, ÅH vad jag älskar deras klänningar, lätt en ny favorit-affär! Jag har faktiskt inte besökt den affären så många ggr pga de höga priser de har men nu förstår jag nästan varför.. Jag hittade 2 klänningar jag bara DOG för, en av dem hade de inte i min storlek men det hade de i den andra, dock kostade den 1300 så det blev inget! :( Dock lånade jag pengar av Malin för att köpa lite armband på gina tricot och sen hittade jag en jättefin väska som jag ska köpa på måndag! =) Kom på idag hur sjukt länge sen det var jag gick i affärer, saknat det!

Aja, sen åkte vi hem till mig så Malin fick se min lägenhet och så åt vi middag här! Jag visade även mitt fotoalbum som jag gjort av vår Italienresa, minnen! Sen åkte vi in till stan igen så följde jag henne tillbaka till deras hotell så hon hittade! De har verkligen ett fint läge på hotellet, det ligger nära Grand Hotell, man går bara förbi det och sen över en bro, det ligger mittemot vattnet från Gondolen, om ni vet vart det ligger? Jaja, jättefint är det där i alla fall!

Jag ska till doktorn imorgon kl 9-10 och sen ska jag träffa Malin igen så hinner vi umgås lite mellan 10-12 (börjar jobba då, klockan 12!) så vi slapp säga hejdå ikväll i alla fall! =) Här är lite bilder från dagen!

Såhär såg jag ut idag!
 
 
 

Min Malin!
 

Jag och Malin <3
 

..och jag!
 

Köpte de fina armbanden också!
 


Postat av: elvira

Underbart vackra Matilda<3

2009-06-10 @ 11:15:18
URL: http://metrobloggen.se/virans

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0