Barnvakt!

Hemma igen, vad skönt det var att hänga på gymmet! Jag sprang först på springbandet i 10 minuter som uppvärmning, sen styrketränade jag med fokus på armar, rygg och ben! Sedan sprang jag 25 minuter till på springbandet! Ett tips till er som vill bränna fett effektivt, kör först styrka och sen kondition. T ex det jag gjorde idag eller om ni kör ett styrketräningspass och sen spinning! =)

Ikväll ska jag vara barnvakt, saknar mina älskade barn som jag tog hand om när jag var yngre. Thea, Hanna och Benjamin! Först tog jag bara hand om Thea, sen kom Hanna och då tog jag hand om båda två (efter mamma Eva varit mammaledig med Hanna) och sen ett år tillbaka så har lilla Benjamin kommit också, honom har jag bara passat en gång och han är heelt adorable!

Jag hade med mig kameran senast jag tog hand om dem (en kväll
i höstast om jag inte minns fel!) så här är bilder på de små änglarna!

 
 

Vi hörs imorgon, puss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0