Hääj

Ehheee, länge sen igen..! Sorrry... Vad har jag haft för mig sen senast då? Jag var ute med Lina i lördags (en tjejkompis från jobbet), vi var på söder på en klubb som heter 54, sen sov jag hos henne! Vi hade askul, söndagen blev en 100 % bakisdag innan hon skjutsade hem mig! På kvällen träffade jag en gammal killkompis, Dany (fan vad jag saknat dig!) och vi tog en 3 timmars promenad och bara pratade om allt!

Sen igår så tränade jag, jobbade och fikade med Dany! Sen på vägen hem åkte jag hem till Astrid istället och softa där! Idag har jag segat hos Astrid, gjort pannkakor, jobbat och tagit en fika med Mikkan och Astrid! =) Så mycket intressantare kan det nästan inte bli, va? Än att lyssna på vad jag har haft för mig, menar jag..^^, haha skoja!

Jag och Lina i lördags på 54!
 
 

Vi hörs imorgon, jag ska fan börja skriva oftare nu! Puss och god natt!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0