Mål framöver!

Såhär kan jag lägga upp mina mål när jag vill komma igång med rutiner och uppnå mina mål! Det blir så mycket enklare om du skriver ner så du kan se på dem mer konkret och inte behöver hålla reda på allt i huvet!  

* Äta var fjärde timme, vare sig jag är hungrig eller inte!
* Träna tre dagar i rad, pausa en och fortsätta så!
* Variera min träning med springning, gym, cykling, hopprep, gym..!
* Pasta och bröd är bara till helgen, och då är det inte vitt bröd och vit pasta!
* Inte dricka ofta, och när jag väl dricker ska det vara torrt vin!
* Inte röka förutom på fester (med vissa undantag)


Exempel på hur en dag ser ut med dessa rutiner, detta exempel är min dag idag:
Jag vaknade vid 10, drog ut och sprang kvart i elva till halv tolv, kom hem och åt en skål med yoghurt, nötter, apelsin och bär! Lunch blir bulgur med köttbiffar klockan halv fyra, sen vid tio i fyra åker jag till jobbet och jobbar 16.30-20.00, middag hemma klockan 21.00! (Tar en frukt däremellan då det blir mer än fyra timmar mellan lunch och middag!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0