Måndag

Hej, länge sen s ist igen! Idag vaknar jag upp i ett städat rum (tack Gud för att jag städade igår, hatar när det är så ostädat!!) På senaste tiden så har jag som vanligt bott på jobbet typ. Jag har jobbat hela helgen och jag jobbar typ hela denna vecka oxå, jaja pengar! Jag träffade även Erika i helgen, det var så sjukt kul! Har inte träffat henne på typ ett halvår, det var min bästa kompis i högstadiet, typ! Vi tog en sväng förbi en gammal fritidsgård som vi hängde på under den tiden, det var en rock-kväll så några av våra gamla killkompisar var där också, en riktig reunion!

Nu ska jag ut och ta en springrunda, när jag kommer hem så ska ni få se hur jag gör när jag vill börja få rutiner på mitt liv igen! Jag menar äta regelbundet, träningen osv. =)

Jag och Erika typ 2006, hon fick mig att börja gilla Bon Jovi! =)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0