Min dag i bild!

Jag hade den mest fantastiska morgonen! Solen lös och det var så varmt i solen, jag tog en morgonspringrunda på 8 km, och kom sen hem och åt frukost ute på tomten, det var så härligt! Sen åkte jag och vinka av Sandra på centralstationen, nu är hon i England! Hon flyttade ju dit idag, till sin pojkvän John! Som tur är så kommer vi bara bo ca 2 timmar från varandra när jag flyttar till London! Yeay! :D Hon jobbade också på vår Konsum, gud så tomt det kmr bli! Sen har jag jobbat stängning, och nu ska jag se på O.C, yeay! ^^,

Öppnar dörren och ser detta, sol!!
 

När jag kom hem från min joggingrunda! =)
  

Härlig frukost, va?  
 

Jag innan jag åkte till stan!
 

Lunch med Sandra på centralstation!
 

Sista bilden på Sandra innan jag satte henne på flygbussen, miss you already!
 

Fick skjuts till Ropsten av Lina efter jobbet! =)
 

Nu blir det mer och mer O.C! Min jobbarkompis Fredrik håller på att ladda ner Twilight till mig
också, yeay! :D Vi hörs imorgon folks, då ska jag träffa brorsan! sov så gott! ♥

Postat av: IDA

Vad härligt det ser ut med solen! :D Kommer ihåg i somras när vi låg och solade där ute. Får hoppas att det blir riktigt varmt i juni så jag kan komma och sova hos dig, äta frukost på altanen och ligga i gräset i bikini och steka (y) Hahah :'D

2009-03-21 @ 05:20:48
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: IDA

Hallå fick du inte kommentaren? :o

2009-03-21 @ 05:21:20
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: IDA

jaha oj.. hahah

2009-03-21 @ 05:21:31
URL: http://iiea.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0