Sämst bloggerska!

Jag vet inte vad som har hänt med mig, men sen den där datorpausen jag tog för ett par veckor sen så har jag tappat typ allt intresse för datorn! Jaja, vad är mitt liv nu? Jobbet, OC-boxen och polare typ! Var ute på några pubar igårkväll med Astrid, alltid lika underbart, och om 2 veckor kommer min älskade Filip hem igen! :D En asskön jobbarkompis som åkte bort ett halvår, backpacking i Asien! Sen ska jag vinka av Sandra imorgon som flyttar till England, fan jag kommer typ börja gråta! Jag älskar den tjejen, få som får mig att må så bra som hon får! Aja, jag flyttar dit i sommar så då ses vi! :D

Jag gick även in på min bästa vän Bonnies blogg och uppdaterade mig lite om hennes liv i Oslo, då fann jag detta inlägg. Jag började gråta på en gång men insåg samtidigt att jag har världens bästa vän, nej inte vän.. Själsfrände, syster! Vet inte vad jag ska kalla det men hon har varit min bästa vän sen vi var 2 år och jag kommer alltid älska henne, min Bonnie! ♥

Nu blir det mer OC för min del, haha! Så går det när man har boxarna ^^, Pussar!

Postat av: IDA

Sv: Men detsamma Tillan! <3

2009-03-17 @ 22:33:41
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Åååh ælskling! du e så fin!

Men du de e skit bra det dær du berættar, att du tappat intresset før datorn. Det visar att du lever mer i nuet =)

kærlek! <3 pusspusskramkram

2009-03-18 @ 10:00:06
URL: http://bnoni.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0