Snöoväder..?!

Vaknade upp imorse och hade fått ett sms av Anna som jag var i London med: "Skönt att vakna upp till det härliga svenska vår-vädret!" Saknar jag London? JA! Det är vår i London nu, ca 10 plus och det var sol nästan hela förra veckan när vi var där, så vaknar man upp i Sverige, snöoväder! Jaja, jag sov ut inatt i alla fall vilket jag behövde! Hela resvägen igår läste jag, konstant! Jag läser ju om Twilightböckerna och igår läste jag 200 sidor ur Eclipse, hah!

Bnoni ringde mig idag också, hon bor ju i Oslo nu och jag berättade för henne om min och Annas bestämda flytt, nu i juli! :D Jag har även catchat upp lite med Astrid, saknat alla mina vänner här! Funderar på att svänga förbi jobbet ikväll och hälsa på dom med! Jag måste hem till Astrid en sväng ikväll också och hämta OC-boxen, säsong 2! Åh, vad jag har längtat efter den! Min älskade Sandra är hemma från Australien nu också, vi ska ha kex&ost med vin-kväll hos henne på torsdag, hon har jag saknat mest av alla!

 
Bild från London förra veckan, vååååååååår!  

Nu ska jag till gymmet, har inte tränat på över en vecka ju! Hörs sen! ♥

Postat av: Sarah

Vår/sommar i Sverige nu tack!

2009-03-10 @ 18:02:10

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0