SOLEN lyser!

Åh vilken underbar morgon! Jag vaknar av att solen lyser in mellan persiännerna, jag blir så glad av detta! Jag ska ut och springa nu, hoppa runt i solljuset, haha! Nämen det får bli 6,5-varvet tror jag! Mer idag då.. Jag ska träffa Sandra och vinka av henne vid Centralstationen, hon flyttar ju till England idag.. buhu! Men vi ses där när jag kommer till London i juli! :D

Jag är glad idag, en kul dag antagligen! :D Jag jobbar stängning ikväll, men bland annat kära Carolina! =) Och guuuuuuuuud vad jag längtar till sommaren!

Jag i Dublin förra sommaren!
 

Postat av: isabelle

killen bakom såg typiskt engelsk ut xd :p

2009-03-18 @ 16:19:55
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: IDA

Håller med ovanstående kommentar :'D



Sv: Tack detsamma, snygging! :*

Åh, jag längtar också till sommaren. Vi måste se till att umgås mycket innan du åker, lova mig det? :)

2009-03-18 @ 19:57:58
URL: http://iiea.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0