Städdag!

Puh, det behövdes! Jag har haft så stökigt de senaste dagarna, sunkigt för att vara ärlig! Idag, torsdag är jag ledig, så sköönt! Hittills har jag sprungit intervaller innan frukost, tvättat och städat rummet! Nu ska jag förbi jobbet och skriva upp mina jobbtider, hämta Twilightfilmen från Fredrik och sen får jag se! Jag skulle egentligen gått en promenad med brorsan på Djurgården men han är sjuk så det ställdes in, typiskt..

Jaja, något hittar jag väl på! Jag ska ta med mig en lunchlåda till jobbet också så äter jag där, jag har slösat såå mycket pengar på att äta ute sen jag fick min senaste lön! Vad händer ikväll då? Jag är sugen på bio, ska se om jag får med mig någon, själv vill man inte gå! :P Eller kanske en liten filmkväll med Twilight? Återkommer om det senare i alla fall!

EMD - Baby Goodbye 
Är det bara jag som har fått den här totalt på hjärnan? Den är ganska skön faktiskt, vääldigt lättskriven och average men ändå skön att lyssna på..! Eller vad tycker ni?
 

Hörs ikväll! (Solen lyser, YAY!) ♥

Postat av: IDA

Jag tyckte att den var den med mest "sväng i" i den delfinalen eller vad det hette i Melodifestivalen. Vem vann förresten? Noll koll...

2009-03-21 @ 05:18:25
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Johanna SB

Hej gumman! Nu har ja me skaffat blogg<3

2009-03-24 @ 08:22:18
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0