Torsdag!

Jag vet att jag tjatar om det men GUD vad härligt det är när solen lyser! Jag vaknade vid 10 och tog en springrunda på 40 minuter, jätteskönt! Det var jättemysigt att vara barnvakt igår, de var så söta! Och nu är jag 400 kronor rikare oxå, yeay! Jag slog nyss upp tånageln btw, och fy F***N vad ont det gjorde! Det började blöda och allting och jag vrålade så högt att min katt fick spatt! ^^ Tänkte bara dela med mig av den informationen till er.. ^^,

Nu fixar jag iordning mig för att dra mig till stan, ska träffa storasyster innan jobbet! =) Jag ska hitta något plåster till min dumma tånagel också, aaajjjj!

Jag vill ha sommaar! Här är jag i Dublin i början av förra sommaren!


Vi hörs ikväll, jag ska på fest imorgon så ikväll efter jobbet ska jag bara hem! =) Puss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0