Torsdag

Hej! Igår hade vi problem med internetuppkopplingen så jag kunde inte blogga då! Idag så har jag varit hos doktorn på morgonen (gud, känns som jag är där hela tiden!) sen var jag på gymmet, som vanligt! I övrigt har jag bara kollat på O.C hela dagen, haha man blir besatt när man har boxar!

Snart ska jag fixa lite middag till mig själv sen ska jag åka till Kista och möta Sandra! Vi ska (äntligen) ha vår lilla ost med kex och vin-kväll hos henne så vi ska handla lite inför det! =) Gud, vad jag har saknat min Sandra, det ska bli så kul att träffa henne igen!

Ha en trevlig torsdag!

Postat av: Linnea

Jättevackra bilder i headern asså!!

2009-03-15 @ 18:52:32
URL: http://princessbling.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0