Bilderna!

Hej, förlåt för bilderna kommer så sent men jag åkte till Sofia direkt efter jag solat med Eugenia och åt middag, drack te och snackade skit med henne och Paula, jättemysigt var det i alla fall! Fick precis skjuts hem av hennes mamma (<3) så här är bilder från igår i alla fall:

Först var vi ju och spela biljard, men jag tog inte fram kameran förrän vi gick till baren Dovas! Jag och Stina fotade varandra samtidigt då vi tkr det är fett coolt att vi har likadana kameror! ;)
 

Jag och Stajna! <3
  
 

Linslusarna till höger.. ^^,
 

K-maan :D
 

Söta Stina!
 

Snälla bartendern :D
 

Vi spelade kortspel som pyramiden och bluff stop och de som bluffa och blev påkomna fick dricka osv.. Effektivt om jag säger så, hehe!
 

Kesoo synda!
 

Rökpaus!
 

Snyggast!
 

Nä jag ångra mig, detta var snyggast!!
 

Folk började klaga på oss för vi var för högljudda.. äeeh det är ju söndag!!
 

Me & Erks!
 

Sen började vi köra Suck and blow! Man håller kortet mot munnen när man blåser in luft och ger över kortet till nån annans mun, haha!
 

The kiss, Kesoo och Mag! ^^,
 

Kesoo utmana mig med att jag inte skulle våga ta en snus, så jag gjorde det och skulle bevisa det genom att fota det... syntes inte alls!
 

...Jomen titta, jag har faktiskt det!!
 

Nuu ser jag keff nog ut att kunna ha det! ^^,
 

NÅN spillde ut ölen..? :P
 

Vi spårade i tunnelbans-perrongen..
 

Minst sagt..
 
 
 

Kesoo sa ett djur och sen fotade han, jag skulle vara en Flodhäst..
 

Sen sa de leopard..
 

Stina fick giraff..?
 

Och jag gav dem gris.. :P
 

Sista bilden, vi säger God natt till er alla på T-centralen! =P
 


Nu ska jag sova, god natt! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0